وب سایت های معروف وردپرسی در دنیا

شاید دوست داشته باشید تا با وب سایت برخی از معروف ترین برندهای دنیا که هم اکنون از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند آشنا شوید ، از همین رو ما تعدادی از آنها را در ادامه آورده ایم :

1. سایت https://news.microsoft.com/source/ که متعلق به شرکت مایکروسافت است که درباره‌ی تازه‌ترین اخبار، رویدادها، تحقیقات و توسعه‌های این شرکت گزارش می‌دهد.

2. سایت https://www.sonymusic.com/ که متعلق به شرکت سونی موزیک است. سونی موزیک یکی از بزرگترین شرکت‌های موسیقی جهان است و در زمینه تولید و توزیع موسیقی فعالیت می‌کند. این سایت شامل اخبار، هنرمندان، آلبوم‌ها، تورها و سایر محتواهای مرتبط با صنعت موسیقی است.

3. سایت https://blog.flickr.net/en به بلاگ رسمی فلیکر اختصاص دارد. فلیکر یک سرویس میزبانی و اشتراک‌گذاری عکس است و این بلاگ درباره‌ی تازه‌ترین رویدادها، امکانات جدید و داستان‌های مرتبط با عکاسی و جامعه فلیکر مطالبی را منتشر می‌کند.

4. سایت https://blog.cpanel.com/ متعلق به بلاگ رسمی سی‌پنل است. سی‌پنل یکی از معروفترین پنل‌های مدیریت وب هاستینگ است و در این بلاگ، مقالات و آموزش‌های مرتبط با مدیریت وب سایت، امنیت، بهینه‌سازی و سایر موضوعات مرتبط با سی‌پنل منتشر می‌شوند.

5. سایت https://africa.si.edu/ متعلق به موزه هنر آفریقا در واشنگتن دی سی است. این سایت اطلاعاتی درباره‌ی مجموعه‌ها، نمایشگاه‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با هنر و فرهنگ آفریقا را ارائه می‌دهد.

6. سایت https://www.angrybirds.com/ متعلق به بازی معروف Angry Birds است. این سایت به شما اطلاعات درباره‌ی بازی، شخصیت‌ها، جوایز و سایر محتواهای مرتبط با این بازی سرگرم‌کننده را ارائه می‌دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *